تـلـاش کنـیـم بـرای گـمـنـامـی

تـلـاش کنـیـم بـرای گـمـنـامـی

الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم، بصیرمان کن تا از مسیر بر نگردیم و آزادمان کن تا اسیر نگردیم
تـلـاش کنـیـم بـرای گـمـنـامـی

تـلـاش کنـیـم بـرای گـمـنـامـی

الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم، بصیرمان کن تا از مسیر بر نگردیم و آزادمان کن تا اسیر نگردیم

سرنگونی رژیم یمن ؛ شعار مشترک همه مردم

به نام خدا
سلام

کی از رهبران مخالف یمنی تاکید کرد که مردم یمن امروز با همه گروهها و اقشار خود از شمال گرفته تا جنوب شعار واحدی برای سرنگونی رژیم و برپایی دولتی جدید سر می دهند که آزادی بیان و برخورداری از حقوق شهروندی را تضمین کند.

"نایف القانص" یکی از رهبران دیدار مشترک(تجمع احزاب مخالف) در یمن روز دوشنبه در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: همه مردم یمن خواهان سقوط رژیمی هستند، که در واقع رژیم باندبازی است، جنبشهای خواهان جدایی از جنوب نیز در حال اتحاد با دیگر جنبش ها هستند و درکنار همه مردم شعار واحدی سر می دهند.

وی افزود: حوثیها در صعده امروز با پیوستن به جنبش اعتراض آمیز مردمی ، برای جامعه بین المللی و برای همگان ثابت کردند که خواهان صلح هستند و به صورت مسالمت آمیز مبارزه می کنند و در واقع آنها طی سالهای گذشته برای دفاع از خود دربرابر نظام جنایتکار مجبور به حمل سلاح بودند.

قانص خاطرنشان کرد: آنچه که اینک در یمن روی می دهد درگیری میان دو گروه است، یک گروه به رهبری حزب حاکم که اقدام به قتل و ویرانی و مزدوری می کند و گروه دیگر به رهبری جوانان کشور که خواهان ایجاد تغییر و تاسیس دولت غیرنظامی متمدن تا آزادی بیان و برخورداری از حقوق شهروندی برابر را برای آنها تضمین کند.

این رهبر دیدار مشترک اظهار داشت: رژیم در اقدامی برای تخریب استانهای جنوبی و مرکزی همانطور که استانهای شمالی را ویران کرد، اراذل و اوباش و مزدوران خود را به خیابانها می فرستد تا جوانان را به قتل برساند و به سمت معترضان و تحصن کنندگان بمب پرتاب کنند.

وی گفت: رژیمهای عربی که به ملتهای خود توجه نمی کردند و فقط به دنبال کسب رضایت آمریکا و صهیونیستها بودند، امروز به دلیل اقدامات ملتها ، دچار بحران شدند.





منبع : http://fa.alalam-news.com/
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد