تـلـاش کنـیـم بـرای گـمـنـامـی

تـلـاش کنـیـم بـرای گـمـنـامـی

الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم، بصیرمان کن تا از مسیر بر نگردیم و آزادمان کن تا اسیر نگردیم
تـلـاش کنـیـم بـرای گـمـنـامـی

تـلـاش کنـیـم بـرای گـمـنـامـی

الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم، بصیرمان کن تا از مسیر بر نگردیم و آزادمان کن تا اسیر نگردیم

مناجات نامه

به نام خدا 

سلام 

 

خدایا! تو خودت می‌دانی من بارها به دنبال شهادت از این سنگر به آن سنگر، از این دیار به آن دیار دویده‌ام شاید ای خدای بزرگ! شهادت در راهت را نصیبم فرمایی ولی خدایا! نمی‌دانم چه گناه سنگینی مرتکب شده‌ام که باید هر روز داغ بهترین عزیزان و آشنایان و دوستانم را ببینم ولی خود در جمع آنها نباشم؟

خدایا! من عاشقم تو نیز رهایم کن. خدایا! مزد من کارگر اباعبدا... الحسین(ع) را بده! خدایا! یک عمری در جبهه‌ها و در مسجدها، حسین حسین(ع) گفتم و به سوی حرم اباعبدا... دویدم، به امید روزی که مرا ببخشی و در روز قیامت با شهدا محشور فرمایی. انشاء ا... شهید رمضانعلی رضاپورمحمدآبادی

 

*******************************

پروردگارا! از تو می‌خواهم که پیکرم را با خون غسل دهی. معبودا! با زبانی پر از گناه می‌گویم: العفو!

پروردگارا! این حقیر خود را شناخت و دین خود را با شناختی عمیق دنبال کرد و نهایتاً در سرزمین جنگجویان اسلام مسکن گزید. مولای من! حقیر به سوی تو می‌آید که به زندگی دنیا پشت پا زده و با بزرگ‌ترین سرمایه وجود خود یعنی جان پای به نبرد گذاشته و از حریم اسلام تا آخرین قطرات خونم محافظت می‌کنم.

معبودا! ای سید و آقایم! به سوی تو رجعتی را آغاز کردم. من را بپذیر! شهید ایرج رضازاده سیاهگورابی

الهی و سیدی! من اقرار می‌کنم به درگاهت که بنده‌ای ضعیف و حقیر و مسکینم.

خدایا من بالاترین وسیله‌ی تقدم به سوی تو را با خود آورده‌ام و آن جان و وجودم هست.

خدایا! با کرامت و رحمت واسعه‌ات این وجودم و جانم را  خریداری نما!

پروردگارا! من به سوی جبهه قدم برداشته‌ام تا به اندازه‌ی سهم خودم دینی را از روی دوشم برداشته‌باشم و کمکی هرچند کوچک به اسلام بزرگ و عزیز کرده باشم. شهید موسی رضازاده جافری

 

*******************************

ای پروردگار و ای محبوب و ای معبود من! تو را آنچنان که هستی و آن گونه که سزاوار آنی ستایش می‌کنم و تو را شکر می‌کنم تا نیکبخت شوم و با شهدایی که در راه رضای تو و خشنودی تو درِ نیستی را کوفتند هم‌خانه شوم.

الهی! حمد و ثنایم را بپذیر و هدایتم فرما و دریچه مغفرت و رحمت را به روی من باز کن. شهیدهانی رضانژادپیش کلاته

 

*******************************

ای خداوند بزرگ! ای غفار! ای ستار! ای ارحم الراحمین! ما را ببخش به دلیل نافرمانی‌هایی که کردیم! ما را ببخش به علت اینکه در اکثر اوقات از تو غافل بودیم و در راهِ هدف، آرمان‌مان را فراموش کردیم!

خداوندا! در حالی به سوی تو می‌شتابم که نمی‌دانم آیا اعمالم را قبول و دعاهایم را مستجاب خواهی کرد و ما را از بندگانت قرار خواهی داد یا نه، ولی به کرم و بخشایشت اعتماد دارم و تو خود به بندگانت مژده بخشش و بخشایش داده‌ای. شهید علی اصغر رضایی

 

*******************************

خدایا! به جبهه نبرد حق علیه باطل آمده‌ام تا جان خود را بفروشم و امیدوارم که خریدار جان من فقط تو باشی.

خدایا! حالا که در این راه گام برداشته‌ام و بار سفر بسته‌ و به سوی تو آمده‌ام. تو را به حق محمد(ص) و آلش سوگند می‌دهم که مرا دیگر زنده به خاک و خانه و کاشانه‌ام باز نگردان و دلم می‌خواهد که در آخرین لحظه‌های زندگیم، بدنم آغشته به خون، در راه تو باشد!

خدایا! تو شاهد باش که من در این راه، کورکورانه قدم برنداشته‌ام و از روزی که تو را به یگانگی شناختم و در قلبم جرقه‌ای از ایمان پدیدار شد، از همه چیز گذشتم.

خدایا! ای کاش هزاران جان داشتم تا برای تو و در راه امام خمینی که همان راه اسلام عزیز است می‌دادم. شهید حجت اله رمضانی

*******************************

 

خدایا! خدایا! اگر هنگام جهاد در راه تو، اگر هنگام ریختن خون خود به عشق تو دستانم قطع شوند، خدایا! اگر در راه اسلام تو کمرم بشکند، خدایا! اگر در راه نام تو گردنم قطع شود. آخر چگونه به درگاهت سرتعظیم فرود آورم و از درگاهت طلب آمرزش کنم.

خدایا! قسم به عزیزترین کسانت، اگر از گناهان من نگذشتی خودم می‌خواهم که مرا ببخشند و از گناهانم بگذرند. همیشه از امام امت پشتیبانی کنند و بدانند که راه امام راه اسلام است و اوست که به ما شرف و انسانیت بخشید. شهید حسین‌علی رمضانی

 

*******************************

پروردگارا! حال که از همه تعلقات بریده‌ام، از زندان حیات آزادم کن! پروردگارا! عاشقم کردی، بگذار در عشقت بسوزم و در مقابل کارم خواهان پاداشی نیستم. دوست دارم یک عاشق باشم و این نعمت را تو به من عطا کردی و عاشق شدن، خود نعمتی است. همه‌ی‌مان یک چیز را از تو می‌خواهیم که طالب سلامت رهبریم.

پروردگارا! گناهانمان را بریز، آبرویمان را نریز!

خدایا! دوست دارم در لحظه دفنم خندان باشم اگر مورد لطف قرار گرفتم. شهید محمدرضا رنجکش

 

*******************************

خداوندا! تو خود شاهدی که چگونه با فرمان امام امت به سوی جبهه آمدم و تمام مشکلات را تحمل کردم، تا دین تو و انقلاب و اسلام پایدار بماند و با خون خود درخت اسلام را آبیاری کردم و هرچه داشتم در راه رضای تو دادم، باشد که در روز قیامت در نزد سالار شهیدان حسین‌بن‌علی(ع) روسفید باشم و بگوییم: ای حسین(ع) ! اگر نبودیم تا در کربلا یاری‌ات کنیم و ندای «هل من ناصرت» را پاسخ گوییم، اکنون به ندای فرزندت روح خدا لبیک گفتیم و خون‌مان را در راه رضای خدا بر زمین ریختیم. شهید علی اکبر ریاحی

 

*******************************

خدایا! خودت شاهد باش در قدمی که به سوی جبهه نور علیه ظلمت نهاده‌ام به غیر از اسلام عزیز چیز دیگری در اندیشه‌ام وجود ندارد.

پروردگارا! به نعمت شکر که رهبری چون امام خمینی دادی تا ما مسلمانان را به راه حق و عدالت هدایت کرده و ما را از خواب غفلت بیدار کرده است. شهید محمدحسن ریاحی 

 

منبع : http://www.navideshahed.com/

نظرات 2 + ارسال نظر
ح.ق جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ http://www.gvbg.blogsky.com

سلام
سال نو شما هم مبارک از مطالب زیباتون هم که در وبلاگ قرار دادید متشکرم .

علیک سلام
ممنون از حضورو نظرتون
یا علی

میترا جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ب.ظ http://pouyacarpet.mihanblog.com/

2.345678993091.94658994199سلام
با مطلب جدید آپم
اعطای نمایندگی فروش با آسانترین شرایط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد